Известие

Collapse
No announcement yet.

обогатител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • обогатител

    Колеги някой имал ли е проблем с обогатитела на колата си?При мене нещо забравя да се включва като паля.Трябва на ръка да го бутна за да почне да действа(Един да върти ключа-друг да мръдне жилото.Малко невъзможно ако съм сам).Някой знае ли дали може да се разглобява и да се поправи нещо.Смазвал съм рамото на жилото но няма ефект.По принцип трябва да е автоматичен щото в купето няма нищо за него.Ако някой може да помогне ще съм благодарен за да не експериментирам сам.
    Alfa Romeo 146 1.9 td
    А3 1.8Т,Lada 1500s


  • #2
    Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
    Колеги някой имал ли е проблем с обогатитела на колата си?При мене нещо забравя да се включва като паля.Трябва на ръка да го бутна за да почне да действа(Един да върти ключа-друг да мръдне жилото.Малко невъзможно ако съм сам).Някой знае ли дали може да се разглобява и да се поправи нещо.Смазвал съм рамото на жилото но няма ефект.По принцип трябва да е автоматичен щото в купето няма нищо за него.Ако някой може да помогне ще съм благодарен за да не експериментирам сам.
    Има цяла тема за автоматичния обогатител.Прегледай я.Май се оказва,че при всички тд-та системата е нещо шантава-има ухо за жило,но такова няма(не е ясно защо).При мен явно изобщо не работи при палене,защото оборотите са много ниски когато е студена.Доста го нищихме този въпрос,но....засега нищо.

    Comment


    • #3
      Добре ти казваш че нямаш жило,ама аз имам.Незнам заводско ли е или е слагано допълнително(щото е направено с буренце да се регулира).Рекох да не би да има вътре нещо пружини да трябва да се сменят.
      Alfa Romeo 146 1.9 td
      А3 1.8Т,Lada 1500s

      Comment


      • #4
        обогатителя се реголира от термостата по схемите които съм гледал той е на принцип подобен на термостата когато колата стигне температура около 60градуса този регулатор от снимката се "разширява" и отпуска жилото съответно палчето и оборотите падат колега много ми е интересно да ни обясниш преди да ти се развали как е работил Държи по-високи обороти докато колата не позагрее ли никой от нас няма такъв обогатител и предполагахме че явно дава много дефекти я не върща оборотите както трябва я не ги вдига когато трябва

        иначе когато сме с баща ми единия бута палчето другия врътва ключа и колата пали шерфектно без да тресе заради адски ниските обороти които държи принципно

        интересното при мен е че се разминават местата на датчика за незнам си какво и въпросния обогатител,както се вижда от снимките
        Attached Files
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #5
          Моето е същото както е на тези снимки който имаш(без средната).Миналата зима не съм имал проблем с него-въртя ключа и тя си заработва одма.Държи 1000-1100-1200 оборота(но работи равномерно) мръдне ли стрелката на водата на таблото и те си падат на 950-1000об.Ама сега като при тебе един върти друг бута лостчето.Но май зе да ме навява мисълта ,че термостата си е заминал щото бавно тръгва парното.
          Alfa Romeo 146 1.9 td
          А3 1.8Т,Lada 1500s

          Comment


          • #6
            Може би местата ти са разменени ако е сложен дру вид термостат.Щото гледах в каталози че са 4-5 вида.Моят термостат е същият както на скиците.
            Alfa Romeo 146 1.9 td
            А3 1.8Т,Lada 1500s

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
              обогатителя се реголира от термостата по схемите които съм гледал той е на принцип подобен на термостата когато колата стигне температура около 60градуса този регулатор от снимката се "разширява" и отпуска жилото съответно палчето и оборотите падат колега много ми е интересно да ни обясниш преди да ти се развали как е работил Държи по-високи обороти докато колата не позагрее ли никой от нас няма такъв обогатител и предполагахме че явно дава много дефекти я не върща оборотите както трябва я не ги вдига когато трябва

              иначе когато сме с баща ми единия бута палчето другия врътва ключа и колата пали шерфектно без да тресе заради адски ниските обороти които държи принципно

              интересното при мен е че се разминават местата на датчика за незнам си какво и въпросния обогатител,както се вижда от снимките
              На нашите на мястото на жилото има датчик който е за климата и не пуска компресора над определена температура на водата за да не прегрява колата-един вид защита.

              Comment


              • #8
                интересното е че очертания с червено датчик е точно като този който се вижда на мойта снимка (жълто)

                а пък влиза в свободното място

                някой дали има представа колко струва това жило предполагам че ако се отиде в някой по-свестен магазин може да се погледне кой за какво,къде и защо
                Attached Files
                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Жило може и да има някъде на по сносни цени,но в някой магазин дето продават само жила.Предполагам че на краят му има някакъв датчик дето се влияе от водата.Незнам ако се развият тез датчици дали ще шурне антифриз иначе бих ги свалил да видя ко става вътре?Ако някой знае да каже ако може?
                  Alfa Romeo 146 1.9 td
                  А3 1.8Т,Lada 1500s

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
                    Жило може и да има някъде на по сносни цени,но в някой магазин дето продават само жила.Предполагам че на краят му има някакъв датчик дето се влияе от водата.Незнам ако се развият тез датчици дали ще шурне антифриз иначе бих ги свалил да видя ко става вътре?Ако някой знае да каже ако може?
                    Със сигурност ще потече антифриз.Ще проверя тия дни за жило.

                    Comment

                    Working...
                    X